کسب عنوان برتر در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار

تندیس مشتری مداری شرکت شرکت دانش پژوهان محاسب سرزمین پارس

فهرست مطالب

در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار، شرکت دانش پژوهان محاسب سرزمین پارس به عنوان واحد برتر در جلب رضایت مشتری شناخته شد. این جشنواره که با هدف تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور برگزار می‌شود، نشان‌دهنده تعهد شرکت دانش پژوهان محاسب به ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است.جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات برگزار می‌شود. این نشان‌دهنده اهمیت موضوع مشتری مداری در سطح ملی و حمایت گسترده از این رویکرد است.در این دوره از جشنواره، شرکت دانش پژوهان محاسب با ارائه نرم افزار حسابداری الیت، پشتیبانی با کیفیت محصولات و تعامل سازنده با مشتریان، توانست رتبه برتر را کسب کند.

این موفقیت نشان‌دهنده تلاش مستمر این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت است.مهندس مهدی نوروزی، مدیرعامل دانش پژوهان محاسب، در این خصوص گفت: «ما در بخش بازرگانی و پشتیبانی نرم افزار حسابداری الیت ، همچین ارائه خدمات مالی ، رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه خدمات نوین و باکیفیت، نیازهای مشتریان را برآورده کنیم.»

وی افزود: «کسب رتبه برتر در جشنواره «صد واحد مشتری مداری»، نشان‌دهنده تعهد و تلاش کارکنان دانش پژوهان محاسب در جهت جلب رضایت مشتریان است و ما را در ادامه این مسیر مصمم‌تر می‌کند.»

جشنواره «چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار» فرصتی برای تبادل تجارب و دانش بین بنگاه‌های مختلف اقتصادی است. این جشنواره همچنین می‌تواند به ارتقای سطح خدمات در کشور و افزایش رضایت مشتریان کمک کند.

شرکت دانش پژوهان محاسب ارائه کننده نرم افزار حسابداری الیت با کسب رتبه برتر در این جشنواره، به عنوان الگویی برای سایر بنگاه‌های اقتصادی در زمینه مشتری مداری معرفی شد. این شرکت با ادامه این مسیر، می‌تواند به ارتقای سطح خدمات در کشور و افزایش رضایت مشتریان کمک کند.

علاوه بر این، شرکت دانش پژوهان محاسب با حضور در این جشنواره، نشان داد که به دنبال تعامل با سایر بنگاه‌های اقتصادی و ارتقای سطح خدمات در کشور است. این رویکرد می‌تواند به نفع کل صنعت کشور باشد و به افزایش رضایت مشتریان کمک کند.در پایان، کسب رتبه برتر شرکت دانش پژوهان محاسب سرزمین پارس در جشنواره یکصد واحد مشتری مدار، نشان‌دهنده تعهد و تلاش این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان است.

لوح تقدیر مشتری مداری شرکت دانش پژوهان محاسب سرزمین پارس

این موفقیت، افتخاری برای صنعت تولید نرم افزار کشور است و می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر بنگاه‌های اقتصادی در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.

رمز عبور : ۱۵۹