نرم افزار حسابداری خدماتی الیت
نرم افزار حسابداری خدماتی الیت یک راه حل جامع و کارآمد برای مدیریت امور مالی و حسابداری شرکتها و موسساتی است که فعالیت اصلی آنها ارائه خدمات به مشتریان است. این نرم افزار به شما امکان میدهد که تراکنشهای مربوط به فروش و دریافت خدمات، پرداخت و دریافت چکها، صدور فاکتورها و رسیدها، مدیریت موجودی و داراییها، تهیه صورتهای مالی و گزارشهای تحلیلی را به صورت دقیق و سریع انجام دهید.
ویژگیهای نرم افزار حسابداری خدماتی الیت
- دارای کاربری ساده در ثبت امور مالی و حسابداری
- امکان داشتن کدینگ اختصاصی حسابداری مربوط به هر نوع فعالیت خدماتی
- امکان تعریف کاربر نامحدود بدون استفاده از قفل سخت افزاری
- امکان داشتن دفاتر مالی مجزا برای هر شرکت جهت انجام امور مالی و حسابداری جداگانه برای هر شرکت به صورت نامحدود
- کنترل کلیه ورود و خروج وجوه نقد و تراکنشهای بانکی
- گزارش دقیق از دریافتها و پرداختها و عملیات مربوط به چکهای بانکی
- گزارش کامل در خصوص ارائه خدمات به مشتریان
- نگهداری سوابق مشتریان و کالاهای فروش رفته به آنها برای زمان نامحدود
امکان تعیین طول کد حسابها در کلیه سطوح (کل، معین، تفصیلی و تفصیلی شناور).
امکان برقراری ارتباط حسابها در سطوح کل، معین، تفصیلی، چهار سطح تفصیلی شناور، مراکز هزینه و پروژه با جداول کاربر.
امکان معرفی حسابها، مراکز هزینه یا پروژه، همزمان با وارد کردن اطلاعات سند.
امکان استفاده از سرفصلهای پیشنهادی سیستم.
امکان معرفی گروههای کاربران با سطوح مختلف دسترسی.
امکان معرفی تاییدکنندگان و تصویبکنندگان اسناد جهت رعایت سلسه مراتب سازمانی مربوط به تنظیم، تایید و تصویب اسناد حسابداری.
امکان تعریف و استفاده از شرحهای تکراری.
امکان معرفی حسابها در سطوح گروه، کل، معین، تفصیلی و چهار سطح تفصیلی شناور.
ماژول های نرم افزار حسابداری خدماتی الیت
ماژول خزانهداری در حوزه پرداختها و دریافتهای مالی (اسنادی، نقدی، واریز و اینترنتی) و ردیابی اسناد (چک، سفته، وام و وثیقهها) در بخش خزانهداری مهیا شده است
– صدور اسناد مالی مرتبط و امکان ارجاع به منبع صدور سند و بررسی آنها، موارد زیر در این نرم افزار قابل استفاده است:
– مدیریت اسناد دریافتنی و پرداختنی(چکها و اوراق بهادار).
– ایجاد، اصلاح و حذف چکهای مورد نظر.
سازمان جامع فروش و بازاریابی از ارکان مهم و حیاتی یک شرکت بازرگانی یا تولیدی است.
شرکتهای خدماتی هم میتوانند از این ماژول برای فروش و ارائه خدمات شرکت خودشان استفاده کنند.
– کلیه امور مربوط به ثبت و نگهداری اطلاعات مشتریان بالقوه و مشتریان جاری.
– عملکرد کارکنان فروش و میزان کارایی آنها.
ماژول سامانه مودیان
ماژول های تکمیلی نرم افزار حسابداری خدماتی الیت
هر شرکتی دارای داراییهای مختلفی است. وجود داراییهای ثابت مثل ساختمان، وسایل نقلیه، اثاثیه اداری و… سبب میشود ، نیاز به سیستم دارایی ثابت را پررنگتر کندبا کمک سیستم دارایی ثابت میتوانید استهلاک را بهسادگی محاسبه و سند آن را صادر کنید.
زیر سیستم حقوق و دستمزد یک سیستم جامع برای مدیریت حقوق، دستمزد و فیش حقوقی کارکنان در یک سازمان یا شرکت است.این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت و فایلهای بیمه و مالیات را بهراحتی تهیه کنید.
رویکرد ارایه خدمات الکترونیکی متنوع و اطلاعرسانی از طرف سازمانهای دولتی و خصوصی از یک طرف و تنوع در ایجاد محتوای الکترونیکی، منجر به ایجاد انبوهی از گزارشات و اسناد مالی و حقوقی در قالب فایل های الکترونیکی با فرمت های مختلف شده است.
مشاوره تلفنی : 09981234162 و 09981234163 و 77242694-021
جدول قیمت نرم افزار حسابداری خدماتی الیت
توضیحات
هزینه پشتیبانی نرم افزار در تمامی طرح ها ، یکسال رایگان میباشد
طرح های برنزی ، نقره ای و طلایی قابلیت اضافه کردن کاربر را داشته و هزینه آن ، به ازای هر کاربر ۳ میلیون تومان میباشد.
تمامی طرح ها امکان اضافه شدن بانک های اطلاعاتی ( دفاتر) بیشتر را داشته و هزینه آن ، به ازای هر بانک ۵ میلیون تومان میباشد.
کلیه طرح ها قابلیت اضافه نمودن ماژول را دارد.
در تمامی طرح ها علاوه بر آموزش ابتدایی امکان در خواست آموزش بیشتر برای کاربران امکانپذیر است،که هزینه آن به ازای هر ساعت ۳۰۰ هزار تومان میباشد.
تمامی طرح ها امکان ایجاد کدینگ اختصاصی توسط شرکت دانش پژوهان محاسب را دارد که هزینه آن پس از مذاکره و مشخص شدن حجم فعالیت متقاضی تعیین خواهد شد.
سوالات متداول پیش از خرید
پاسخگوی سوالات شما در همه مراحل تصمیمگیری و خرید نرمافزار حسابداری خدماتی الیت هستیم.
نرم افزار حسابداری خدماتی الیت شامل ماژول های مالی و حسابداری، ماژول فروش و ارتباط با مشتری، ماژول خرانه داری و ماژول سامانه مودیان است.
نرمافزار حسابداری خدماتی الیت امکانات پیشرفتهای را به شرکتهای خدماتی ارائه میدهد که بهبود کارایی مالی، مدیریت مشتریان و مدیریت ارائه خدمات به مشتریان را فراهم میکند. این نرمافزار با ارائه گزارشات دقیق و تحلیلهای مالی موثر، به تصمیمگیریهای استراتژیک شرکت کمک میکند. علاوه بر این، امنیت بالا و پشتیبانی فنی قوی نیز از مزایای مهم خرید این نرمافزار است.
نرم افزار حسابداری خدماتی الیت مناسب برای تمامی انواع شرکتهای خدماتی از کوچک و متوسط تا بزرگ، مناسب است. اما به ویژه برای شرکتهایی که نیاز به مدیریت دقیق حسابداری، مالی، مشتریان و معاملات دارند، استفاده از این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود. به عنوان مثال، شرکتهای خدماتی مالی و حسابداری، شرکتهای خدماتی حقوقی و وکلا، آرایشگاهها، شرکتهای خدمات ساختمانی و …
پس از تکمیل فرم مشاوره خرید، کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه نصب و فروش نرم افزار حسابداری خدماتی الیت را خدمت شما توضیح خواهند داد.